dinsdag 2 oktober 2012

Geen poot om op te staan ?

Had ik al verteld dat mijn TRex bijna met Orca en al van de werkbank was geduveld?

Het betrof een print van meer dan 6 uur. Gedurnde die tijd is de printer in een cadans geweest en steeds een milimetertje opgeschoven. Op enig moment kwam ik weer in de garage, na een uur of 4 printen, en ik zag dat de printer al met een poot naast de werkbank hing. Nog een paar minuutjes en hij was van de tafel gedonderd. Hij stond al onder een lichte hoek, maar dat bleek voor de print geen issue.

Op datmoment heb ik besloten de printer te fixeren. En hoe doe je dat ?
Dan ontwerp je fixatie plaatjes.


zielepoot?


Het was meteen weer een testje of de smelt mooi door liep.
Het resultaat mocht er weer zijn en bij montage ziet het er ongeveer zo uit:

Tóch een poot om op te staan :-)
 

Ik denk dat hij mij nu nooit meer ontglipt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten