woensdag 14 maart 2012

Sketchup

Volgens een collega van mij, een echte cloud adept,  moet je alles met Google doen :-)
De volgende poging was dus om met Google Sketchup aan de gang te gaan.



Ik kan kort zijn: die gaat het ook niet worden.

Na een half uur had ik nog niet eens een kubusje geteken. Ik werd ook helemaal duizelig van de positiewisselingen en gezichtspunten. Na een tijdje kreeg ik door dat je vanuit 2d moet beginnen met basic shapes en die dan 3e maken met push functies enzo.

Gepiel met Sketchup

Een klein voorbeeld hierboven. Meer kreeg ik er niet uit en die 10 minuten waren al 4x voorbij.
Echt cloud is het trouwens toch niet, want je moet een client downloaden en je slaat het resultaat gewoon lokaal op.

Conclusie: op naar de volgende!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten