dinsdag 26 juni 2012

LightCycle (1)

Dit wordt een verhaal in meerdere episodes.

Ik ben al wat ouder en kan me nog de revolutionaire film TRON herinneren. En nu ook de sequel 'Heritidge' is uitgekomen, met notabene 13 uit House er in, kan ik er niet omheen: ik ga de LightCycle printen.

Het ontwerp staat hier: LightCycle.

Als eerste probeer ik de ramen te printen in mooi zwart. Helaas staat het topraam vertikaal in de build en wordt het te heet omdat de extruder te lang rondtolt op de zelfde plek.

Mijn plan is om meteen 6 ramen tegelijk te printen. Dan kan de filament afkoelen tussendoor en heb ik genoeg voor 6 motoren.

Maar ja.. 6 objecten kan ook 6 mislukkingen betekenen. En laat dat net nou zo zijn:





Na verloop van tijd vallen ze gewoon om en print ik in het niets.
Hier moet ik nog even goed over nadenken. Misschien eerst maar wat andere onderdeeltjes printen :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten